Bezpieczne zakupy
Gwarantujemy Państwu bezpieczne zakupy w sklepie Livinia.pl
1) Bezpieczeństwo transakcji płatniczych
Za realizację transakcji płatnicznych w sklepie internetowym Livinia.pl odpowiadają Przelewy24, mTRANSFER i MultiTransfer. Transakcje obsługiwane przez te serwisy zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa. Najnowsze metody szyfrowania danych w połączeniu ze światowej klasy platformą sprzętową gwarantują niezawodność dokonywanych transakcji.
2) Certyfikat SSL zabezpieczający dane
Wszystkie dane wprowadzane na stronach sklepu www.Livinia.pl, również te wprowadzane podczas procesu składania zamówienia, są chronione zaawansowanym certyfikatem SSL (Certyfikat Comercial SSL), w pełni potwierdzającym tożsamość: serwera, domeny oraz jej właściciela. Dzięki temu klienci mogą być pewni, że ich dane osobowe są bezpieczne. Certyfikat SSL wydało CERTUM PCC - zaufane centrum certyfikacji.
Certyfikaty CERTUM SSL - gwarantują bezpieczeństwo danych przesyłanych drogą elektroniczną oraz potwierdzają wiarygodność stron internetowych (serwerów WWW). Stosowanie certyfikatów SSL jest zalecane przez GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych) i stanowi wypełnienie obowiązku ochrony transmisji danych osobowych, jaki na właścicieli stron WWW nakłada Ustawa o ochronie danych osobowych.
3) Tylko oryginalne produkty
Sklep internetowy livinia.pl oferuje wyłącznie nowe, oryginalne produkty. Nasi dostawcy to autoryzowani dystrybutorzy i przedstawicielstwa na Polskę marek ekskluzywnych i dermokosmetycznych, to firmy rzetelne i sprawdzone.
4) Gwarancja zwrotu towarów
Jeżeli po zakupie jakiegokolwiek z naszych produktów uznają Państwo, że nie spełnia on Państwa oczekiwań, w ciągu 10 dni można zażądać zwrotu pieniędzy. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji zawarte są w regulaminie sklepu.
5) Ochrona danych osobowych
Dane osobowe podane przez klienta podczas rejestracji są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb składania i realizacji zamówień. Dane nie są i nigdy nie będą w żaden sposób wykorzystywane do celów marketingowych podmiotów zewnętrznych czy innych osób. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz usunięcia (Dz.U. 1997 nr 133 po. 833).
6) Zaufanie Klientów i jakość obsługi
Zależy nam na tym, aby wszyscy Kupujący w sklepie Livinia.pl byli zadowoleni z zamówionych produktów, przebiegu transakcji oraz jakości obsługi. Dokładamy wszelkich starań, aby obsługa Klienta, zarówno przed, w trakcie, jak i po dokonaniu zakupu stała na jak najwyższym poziomie.